26 Eylül 2007 Çarşamba

GÜZÜN YÜZÜ

bir güz vakti ardımızda kalacak dersaadet...
ardında sadece bir esinti..
yüzleri anımsayacağız
bir başka kentte yine kendimiz olmanın ^ umutları
bavullara sığmayacak acılar
en ağırından başlayıp boşaltmaya
incecik bir yağmura dönecek yüzümüz
buğusunda kalacağız dersaadetin
gitme diyen sesinde;
aşınmış, yıpranmış, güzelliğini duvardaki sarı fotoğraflarda arayan bir kadının kırıklığı kalacak
kaybettiklerime alışamadan
siz nereye diyecek: ağlamayacağız;güz gülmelerin vaktiyle gelecek

5 yorum:

Ayşe Marika Sağlam dedi ki...

canımı taşıyan,kalbimin tek sahibi....ömrümü senin ellerine bırakıp uykuların en huzurlusunu seninle uyudum. hep hayal kurdum sen gerçek yaptın.güzüm,güz prensim...aşkın bile yetersiz kaldığı şeyi sende tanıdım. aynadan yansıyan yüzüm, dünyaya gelme sebebim..senden fazla neyi sevebilirim ki...yine seni yine seni....

Nihan Baspinar dedi ki...

sen nasıl bir kadınsın...bi aşkı insan yaşayarak tüketir yitirir, sense her gün çoğaltıyosun ve ben uzaktan izlerken seni düşünüyorum düşüüyorum.... aslında şu resimdeki ev takıldı aklıma komşu olsak...

Ayşe Marika Sağlam dedi ki...

aşkı ancak yaşarken çoğaltabiliriz.evrenin aşkla hala var olduğunu sanıyorum. ve ne yazık ki bu yüzyılda her şey gibi aşk da fast food ve çok satanlar gibi yaşanıyor. bizler belki fosil; ama kalbimizin kocamanlığıyla ayaktayız...
komşu olmaya gelince.birgün mutlaka...

Nihan Baspinar dedi ki...

aşkın varlığı ve yokluğu arasında çelişiyorum zaman ve yaşantılar öğretti bunu bana,ben en çok aşkı seven ben şimdi uzaktan bakıyorum seyrediyorum iç yüzlerini bilmek istemeden birbirine dokunan öpen sarılan insanları imrenerek seyrediyorum sanki bana artık hiç uğramayacak sanıyorum bitmiş kapanmış o defter en çok ona aşık olup onu yaşamışım hayatımın uğuruymuş bitmiş yenisi yokmuş...o hayata erken gelmiş ben geç kalmışım....

şu komşu olma meselesi iyi hoşta yemek tarifi isteme benden,ama kıyamam sana gel her akşam kurarız bahçede bi çilingir akşamı sabah kavuştururuz...

Fulya Bozoğlu dedi ki...

düş gibi bir yazı ve seçtiğin fotoğraf karesi.
((:

düş zaman peşime

düş zaman peşime
sadece ikisi kaldı hayatta.bu fotoğraftan kalan;soluk almayı beceren iki kişi.diğerlerinin terkine inat,yaşamda direten iki kişi.hangileri ölüme bakıyor...hangileri hayatta diretiyor...hangileri yas bıraktı hangileri acı parçalarını süpürür hala...

her şey

her şey
onlarsız yaşanmıyor...sanal beyinlilere,sokakarası uyuşuklarına,vakitsiz yığınlara inat hem de

zaman ki sonsuzdur

zaman ki sonsuzdur
yaşamım boyunca içimi kemirttiniz.evlerinizle.okullarınızla.iş yerlerinizle.özel ya da resmi kuruluşlarınızla içimi kemirttiniz. ölmek istedim dirilttiniz.YAZI YAZMAK İSTEDİM AÇ KALIRSIN DEDİNİZ.aç kalmayı denedim serum verdiniz.DELİRDİM.Kafama elektrik verdiniz.ben bütün bunların dışındayım.

sylvia plath çizgisi

sylvia plath çizgisi
kalbimin sızısı...hiçbir şeye benzemeyen.herkesten kıskanır gibi sevdiğim...

tezer&deniz

tezer&deniz

tomris uyar...inceliklim,açık sözlüm,erken yitenim

tomris uyar...inceliklim,açık sözlüm,erken yitenim
Yoz bir toplum düzeninde yaşamaktan usanıp yaşamlarına son verenlere, üstlerine gaz döküp kendini yakanlara, hasta gözüyle bakıyoruz. Onları ruh hastası saymakla, insanın insanca yaşamak hakkına, insan olarak yaşayamıyorsa, yaşamı dışlama hakkına tepeden bakıyoruz. İnsan yaşadığı toplumdan utanç duyduğu için pekala canına kıyabilir, inanıyorum buna. Böyle önemli bir kararın arifesinde, öteki kararlardaki bocalamalara da yer yoktur üstelik: kaldırım kirlense de olur, banyo kanlansa da, çocuklar korksa da, dostlar üzülse de. Bu tür incelikler, kaygılar çok geride kalmıştır.

deniz bilgin

deniz bilgin
sessizce yittin; sesini duyan????

FURÛĞ-İ FERRUHZÂD

FURÛĞ-İ FERRUHZÂD
"Tüm varlığım benim, karanlık bir ayettir seni kendinde tekrarlayarak çiçeklenmenin ve yeşermenin sonsuz seherine götürecek" ne çok var yitenlerden..ne de güzeldin.ne büyük sözleri fısıldadın gecenin kulağına.duymamanın hazzına kapılmış lal kalabalıklar arasında elbet var ışığını koklaya koklaya izinden gelen birileri

.....

.....

ZELDA NİLGÜN MARMARA nil'de gün ansızın battı.k.İ

ZELDA NİLGÜN MARMARA nil'de gün ansızın battı.k.İ
ey iki adımlık yer küre!senin bütün arkabahçelerini gördüm ben

selçuk baran

selçuk baran
haziran'dır,Arjantin tangoları'dır..kimselerin adını zikretmeyip hayata küstürdüğü sözcüklerin en güzel ustasıdır.erken çekip gidenlerdendir.az kaldı bitiyor derken bir bir önünde ölüm penceresi açılmıştır..sevdiğimiz ne kaldı...kim ellerimizi tutacak korkudan buz kestiğinde.kitapları basılmaz,sahaflar o "adam"ı tanımıyorum der...kim, peki kimin vicdanı sızlar?

Die Verwandlung